jamislimzuto

Ufunjavanje

Posted on: 17/11/2011


Na samom početku, želela bih da istaknem da tvorac ovog pojma nisam ja, te da autorska prava pripadaju drugoj osobi, čiji identitet ostaje naravno, tajna.
Ufunjavanje…odakle početi..
Možda nije loše da definisanje počne sa pravljenjem jasne razlike od pojma „ufurati“, ili, u  trajnijem obliku, “ ufuravanje“. Kratko, ufuravanje podrazumeva jasnu i čvrstu akciju, kretanje sa  ciljem ulaska u određeni prostor. „Ufunjavanje“ ne podrazumeva ništa čvrsto.

U narodu se ufunjavanje već koristi, ali do sada nije uobličeno u jednom izrazu. Setićete se kuvanih špageta i pikada? E, uzmimo da je špaget onako, polukuvan, tako da se njime može pogoditi pikado tabla, ali se definitivno ne može zabosti u istu, bez da stvar uzmete u svoje ruke.

Izraz koriste uglavnom muškarci,mada, mogu i žene, ako imaju penis  ili su jednostavno čudne.

Primena u rečenici:
– Brate, iscimala me ona mala za snošku sinoć, a nije mi bilo ni do čega,
pa sam se tako ufunjao, smorio sam se do jaja
– Draga, mnogo sam umoran večeras, mislim, mogu da se eventualno ufunjam,ako ti je baš stalo, al ono..

Moguće je i korišćenje u različitim glagolskim vremenima. Tako na primer, možemo čuti i „ufunjah se „, „ufunjaću se“, “ bio sam se ufunjao“ itd.
Mada, izraz se primetno retko koristi van kruga bliskih prijatelja 🙂

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 104 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 44,385 hits
