jamislimzuto

Dobar marketing i gvozdena vrata otvara

Posted on: 24/11/2011


Kao što svi znamo, vremena su krizna. Ali, što bi rekli neki pametni, kriza krije brojne mogućnosti. Evo kako se, uz pomoć već poznatog i oprobanog marketinškog metoda, možete obogatiti.

Svi smo čuli i videli fantastične Top Shop reklame. Detaljnom analizom, možemo ustanoviti da sve one, bez obzira na sam proizvod i njegovu ciljnu grupu, sadrže izvesne sličnosti. Sve se naime obraćaju neslutećoj publici sa problemom, nakon čega sledi epohalno otkriće Proizvoda, samo da bismo se svi nesumnjivo uverili u delotvornost istog. I problem rešen.

E, sad, za potrebe ove studije, uzećemo da je u vašim rukama najnoviji, sveže-iz-laboratorija-svetskih stručnjaka-pristigao proizvod za izbeljivanje analne regije. Nema sad gađenja, frapiranja, odmahivanja glavom i sl. Dragi moji, da li znate kakav je to biznis? Pa to vam je sada trend u svetu. Pa svaka iole poznata gospoja, a bogami i gospodin, neće sebi dozvoliti da se ulicom šeta sa privatnim delovima koji su više od jedne nijanse tamniji od njenog/njegovog tena. Ako ne verujete meni, pogledajte malo po internetu, sve pršti od proizvoda za prikrivanje/otklanjanje estetskih nedostataka. A taman čajni kolutić je totalno passé. Elem, u vašim rukama je proizvod koga ćemo nazvati recimo Belanus. Mada sam ja više pristalica narodskih naziva kao što su Zglobex, ili Žuljko. Ja bih se ipak odlučila za Buljko, al ajd.

Ovde ne bih ulazila u to kako ćete vaš proizvod plasirati na domaće tržište, ni u to kako ćete ga prodati mlađoj populaciji. Evo čisto da nabacim par ideja, ovako, iz glave. Napravite reklamu koja će prikazivati mladu, lepu devojku koja se užurbano sprema da dočeka svog momka. I sad je tu tenzija, da li je dovoljno lepa, da li izleda debelo u tim farmerkama itd. Elem, on zvoni, a ona se u poslednjem momentu skameni, shvativši da je zaboravila da aplikuje Belanus. Utrčava u kupatilo, koristi vaš proizvod, i zatim se smireno vraća da otvori vrata svom muškarcu, sa izrazom lica koji ukazuje na to da je konačno, sada sve ok. Ili, na primer ovo. Uskoro će praznici, pa šta je lepše od scene u kojoj ozareni mladić svojoj voljenoj poklanja pakovanje Belanusa (za Dan zaljubljenih, specijalno 20% gratis), a ona ga zaljubljeno grli govoreći mu da je to ono što je oduvek želela. Eto win-win situacije.

Ono što je , složićete se, teško, je privoliti i nešto starije generacije da pazare vaš proizvod. E, tu nastupa već oprobani Top Shop koncept.

Evo kako sam ja to zamislila.
Prosečno izgledajuća postarija gospođa sedi na klupi u parku. Nije zgoreg da ubacite i par scena nje kako kuva, popravlja milje na stolu, iznosi slatko, I tako to. Prikažite vašeg glavnog aktera kao svakodnevnu osobu, prijatnu, ljubaznu, toplu, sa kojom se svi mogu identifikovati. Nakon što ste učinili da vaša gospođa osvoji simpatije publike, polako uvodite u problematiku. Evo kako bi mogao da izgleda njen tekst:
“ Usled godina i preterane upotrebe, moj dukat je izgubio na sjaju. Osećala sam se manje ženstvenom, i to je uticalo i na moj brak. Kada sam čula za Belanus, na početku sam bila skeptična. Međutim , komšinica Mara mi je dala da probam pakovanje njenog supruga, i moram vam reći da sam se odmah oduševila. Nakon tek nekoliko dana, moja špijunka je povratila svoju svežinu. Od tada, ja nigde ne idem bez Belanusa. I na pijacu ga nosim. “
I zatim par scena kako gospođa lagano i bezbrižno skakuće po parku, zagonetno se smešeći.

Vaša prodaja će skočiti momentalno. Tržište je vaše. Nakon ovakve reklame, nema ko neće pričati o vašem proizvodu. Sad samo razmišljajte koji model bele bembare da kupite.

8 reagovanja to "Dobar marketing i gvozdena vrata otvara"

zaista ponuda kojoj se ne moze odoleti. Jos kada bi u sastavu kreme bio i lek za grozdje oko spijunke, sanse da se ne obogatis bile bi ravne nuli.

Hvala ti, jatucamzlatno. A što se grožđa i špijunke tiče, rešenje je sledeće:
Uz jedno kupljeno pakovanje Belanusa, dobijate gratis Šuljka 🙂

Mozda bi bilo bolje da ga nazovemo WANUS jer malo vise inostrano zvuci a znamo da se ljudi kod nas loze na te strane izraze, akako je sve iz italije savrseno onda bi sa italijanskim prizvukom mogao da nosi naziv BIANCUS. Jos sa etiketom made in italy bio bi to pun pogodak. A u reklamu bi se mogao ubaciti i neki doktor u mantilu koj kaze kao je taj proizvod klinicki ispitan i 100% nije stetan po zdravlje cak ni najmladjih korisnika, pa mozda i provuci i recenicu kako decu od malena treba navikavati na taj proizvod i da ce vam kada odrastu biti jako zahvalna sto ste ih u ranom detinjstvu navikli na to. Isto kao i za pranje zuba. :)))
Inace naslov je pravi i ziva istina, a ova tema je najbolja do sada!
Bravo

Slažem se da je imenu, kao i konceptu neophodna dorada.Treba prilagoditi navikama potrošača, uslovima tržišta, ih nije to lako. Doktor u reklami je definitivno nezaobilazan detalj. Hvala na sugestijama, i na pohvali 🙂

….ali, dukat i spijunka su hit!! :)))

Da li će biti testera? Ja bih da probam pre nego što kupim 🙂

Jašta, organizovaćemo promocije u Maxiju 🙂

Ali za te promocije u Maxiju moraju se nabaviti i instant kabine, mozda neki mini toy-toy ili nesto slicno… i to bi bilo najbolje da stoje tamo negde ne bas pored hleba vec kod mlecnih proizvoda da se belina moze uporediti na licu mesta, a i osvetljenje je tamo najjace.

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 103 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 43,486 hits
