jamislimzuto

Kad porastem biću poslovna žena

Posted on: 25/11/2011


Sve je počelo kada sam se rodila i kada je ustanovljeno da sam žensko. E, tada počinje moja borba za samoostvarenje, u jednom, ženama nenaklonjenom, muškom svetu. I pored činjenice da sam rođena kao žensko, nekako sam uspela da se dovučem do kraja fakulteta, mastera, samo da bih na kraju našla i nekog ko će da me zaposli. Ženu, naravno.

Redovno pratim svetske trendove te sam stoga upoznata sa rastućom popularnošću koncepta poslovne žene. Oduvek sam želela da budem poslovna žena, ali nisam bila sigurna kako to da postignem. Izgleda da nije dovoljno samo imati zaposlenje, već je potrebno prigrliti čitav jedan lifestyle. Nisam znala, sada znam.

Zahvaljujući vrednim poslovnim ženama Srbije, sada mogu da, čitajući istoimeni magazin, naučim kako da se vinem u ženske poslovne visine.
U najmanju ruku sam oduševljena ovim izdanjem, ali bih želela da se zahvalim urednicama i na posebnim člancima i rubrikama, prema nivou ushićenja. Najpre bih počela sa naslovnom stranom, koja je ponosni vlasnik „ 4 pravila da izbegnete jesenje gojenje“. Svake zime se pribojavam kako li ću izlaziti pred poslovne muškarce, ako se jesenje ugojim. Jedno od 4 pravila, „ne jedite previše“, držim kao zlatnije od ostalih, te ću ga se strogo pridržavati ove jeseni. Listajući dalje kroz obilje preko potrebnih reklama za raznorazne kozmetičke preparate, naišla sam i na članak posvećen savetima o šminkanju. Zahvaljujući istom, ja sada znam koje jesenje tonove da nanesem na svoje lice, kako bi ono bilo moderno, mladalački sveže a nadasve poslovno. Ne manje draga mi je i informacija o broju jabuka koje je potrebno uneti u ženski organizam. Sada sam sigurna da ću sa 3 jabuke dnevno, povećati prodaju proizvoda svoje kompanije, uprkos kriznim vremenima.

Iako je konkurencija jaka, moram priznati da je nagradu za članak koji me je najviše oduševio, ipak poneo prilog o najnovijem dostignuću auto industrije. Kako je u članku brilijantno navedeno, sada žene više neće morati da „ razbijaju glavu“ i muče muku sa parkiranjem, jer je, specijalno za poslovne žene širom sveta, sada dostupan „Pomoć pri parkiranju“. Ne vidim da je iko mogao adekvatnije da opiše prednosti ove nove opcije, od spisateljice ovog članka. Pa, konačno neko da razume koliko se moj ženski mozak optereti kada se od mene očekuje da se parkiram i šminkam u isto vreme. O mazanju noktiju i da ne počinjem. Sada ću konačno moći da jedem svoje jabuke i nanosim jesenje tonove na svoje poslovno lice, dok se parkiram. Ne postoji ni jedna trunčica u mom ženskom telu, koja nije ustreptala ovom spoznajom.

Sam magazin je organizovan tako da okuplja sve one neizostavne momente od suštinske važnosti za jednu poslovnu ženu. Tako, u odeljku „ Porodica i kuća“ mogu se pronaći detaljni predlozi o uređenju dečije sobe, zatim nekoliko recepata za nedeljni ručak i čitava jedna strana posvećena spreju protiv ojeda. Sve više nego korisno i upotrebljivo u svakodnevnom poslovnom svetu. Kako biste drugačije vašem šefu, koji se meškolji na stolici, znali da preporučite ovaj sprej i time ga rešite muka, ako niste pročitali ovaj magazin. Ovde bih želela da izrazim želju da se u narednom broju malo više pažnje obrati na aparate za održavanje kućne higijene. Smatram da bi članak o najnovijem usisivaču koji sam usisava, dok vi čitate poslovne izveštaje, bio pravi pogodak.

Na zadnjoj stranici, kada ste već opijeni novim znanjima, dovršava vas reklama za lasersku epilaciju lica. Moji strahovi su se obistinili. Firma nam ipak lošije posluje zbog mojih nausnica.

Jadni li su naši poslovni muškarci, pa oni nemaju svoj poslovni magazin. U nekim bednim pokušajima, obrađuju se teme vezane za posao, ekonomiju, kretanja na tržištu. Pih, a gde su ostali važni činioci poslovnog muškarca? A kamo članci o fudbalu, pivu, sprečavanju ćelavosti, regulaciji telesne težine?

Kako planiram da postanem redovna čitateljka ovog dragocenog magazina, volela bih da se jedan njegov deo posveti diskriminaciji poslovnih žena od strane državnih institucija. Naime, svaki put kad odem da platim mesečne račune, predstavnici relevantnih državnih organa se ponašaju kao da im je potpuno svejedno to što sam ja žena. Još im naglasim da sam i poslovna, al oni jok, ni da mrdnu. Stop diskriminaciji!

10 reagovanja to "Kad porastem biću poslovna žena"

Buduci da sam na porodiljskom odsustvu, moram obavezno da se pretplatim na ovaj magazin, kako bih ostala u toku sa poslovnim trendovima!

Draga VLayka,

To je jednostavno must, da se izrazim moderno 🙂

„Prava poslovna zena je stub svakog drustva“, kako mi, mladi lideri, volimo da kazemo. Zato, molim te, prati sta pise u tom casopisu i ne preskaci ni jedan savet iz istog.

Pa dobro sto si i ti zanovetalo, pa mozda im je samo stampar pogresno odstampao ime casopisa pa umesto „Zena Fudbalera“ ili „Pevaljka kada ne radi tezgu u Svici“ slucajno napravio kalup za „Poslovna zena“.
Mada tema jeste ozbiljna i komplikovana. Mozda treba osnovati i novine „Poslovna deca“ :).
A problem sa placanjem racuna mozes resiti on-line uplatama. Ti kao poslovna zena jednostavno MUST to da koristis. 😉

A nemas ni dva prezimena, nisi ti u toj kategoriji;)

A, pa ja sam previše važna osoba, ja zadržavam svoje prezime!

Karijeristo! Varjaču u šake! 😀 Jednostavno … MUST! 😀

možda ti je sada jasnije gde se nalaze poslovne žene kad npr. utorkom oko podneva pokušaš da ih dobiješ telefonom. isto tako ti je jasno da njihovu relikviju „žena zmaj godine“ nećeš ni videti, ako nastaviš toliko da zaostaješ- znaš li koliko kiflica treba umesiti, koliko sarmi napuniti, a noša isprazniti da bi se zaslužila ta laskava titula??!!!
sada si na pravom putu- 1 univerzalan kostim i 2 košulje koje se ne peglaju (zbog uštede vremena i prostora za dasku) i eto te u Davosu!

Poslovne žene su previše zauzete da bi se javljale na telefon. Nego, život poslovne žene je naporan. Evo, ja danas jedva stigoh da obrijem kolenicu za ručak sutra.

eto predloga za reportažu u sledećem broju – ne propustite kretanja na berzi dok brijete kolenicu za sutrašnji ručak

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 103 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 43,485 hits
