jamislimzuto

Mi ljudi

Posted on: 05/12/2011


Pojedinci koji to nisu. Oni ne postoje bez svoje druge, bolje, lepše, jače, slabije, pametnije polovine. Pre nego što se upotpune, mogu postojati u dva oblika. Češće, oni su neprimetni. Tu i tamo se istaknu po kojim mišljenjem, ali su u principu prilično bledi. Tip osoba koje biste lako pomešali sa zidom ili nameštajem. Druga , malo ređa varijanta su party manijaci. U prvim redovima gde god da je zezanje. Obe varijante obično dugo vremena nemaju partnera. Ali, kada ga konačno proberu, oni se sa istim sjedinjavaju, blenduju, i formiraju poseban entitet, poznat kao Mi ljudi. Naravno, postoji samo u množini. Mi ljudi se jako vole, oni su otkrili nezemaljsku ljubav koju mi običnjaci nismo imali prilike da osetimo. Pošto ih drugi, JA ljudi ne razumeju, oni se igraju u svom pesku. Uvek su zajedno, odvajaju se samo za wc pauzu. Zastrašujuće, nekad ni tad. Mi ljudi se najradije druže sa drugim Mi ljudima. Oni zajedno osećaju žeđ, glad, umor. Oni unapred znaju šta će da naruče u kafiću. Ako propustite da primetite druge karakteristike, možete ih spaziti po tome što dele jedan obrok, jednu porciju ćevapa, jednu salatu. Pa, pobogu, ne mogu više ,nisu gladni. Na svadbama igraju isključivo sami, u okviru sebe. Sa žurki odlaze ranije, jer se ne osećaju dobro, ili su se uzbudili od međusobnog prisustva pa hitaju na coitus.
Ako se, ne daj bože, Mi ljudi razvežu, dobijaju najstrašniju alergiju na prvo lice množine. Ako vam se desilo da, ničim izazvano, vaš sagovornik, prijatelj ili prvi dejt, počne da grmi i bljuje vatru na vas kada upotrebite reč MI, znajte da je on bivši Mi-ovac. Bežite koliko vas noge nose, bežite i ne okrećite se.
Evo i nekoliko primera:

Primer 1 Komunikacija sa spoljnim svetom
– „Ćao, izvolite?“
– „Errr, zdravo, mi ćemo sok. Od breskve ćemo“, sledi nakon kratke konsultacije
– „ Jel možemo da te zamolimo da nam ne staviš led, malo nas boli grlo“. (Od čega možda nju boli grlo, a njega recimo da uopšte ne)

Primer 2 Komunikacija unutar jedinke
– „Ljubavi, jel smo umorni?“
– „Nismo mnogo, što, jel nam se to ima odnoščić?“
– „ Pa, ima nam se, hihi“
– „ Jao, kako smo slatki“, cmok, ljub liz…
Reče muški deo , i uvali joj kur..ić

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 104 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 44,385 hits
