jamislimzuto

Oproštajno pismo

Posted on: 27/12/2011


Dragi moj,
Nadam se da ćeš uspeti da odvojiš par minuta za ovo pismo.
Prošlo je već 7 godina od kad se nismo videli. Poslednji put kada sam ti čula glas, rekao si da si na sastanku i da ćeš mi se javiti kada se isti završi. Još uvek čekam da se javiš. Izvini što sam netolerantna i sebična. Ponekad sam tako loša osoba. Jasno mi je da radiš puno. Sigurna sam da je to zbog mene, zbog nas. Takav si čovek, želiš da zaradiš dovoljno novca, da ti i ja možemo konačno da nastavimo našu sjajnu vezu, koju smo imali onih mesec dana pre nego što si na sastanak otišao. Koliko li sam samo puta proklinjala tvoje šefove, koji te ne puštaju do telefona, a kamoli kući. Koliko li sam noći proplakala, razmišljajući o tome kako je tebi teško. Jednom sam čak pokušala i da te pozovem, ali te nisam dobila. Sto posto su ti zabranili i na telefon da se javljaš. Gde će im duša? Čovek bi pomislio da bi te bar za praznike pustili kući, ali jok. Kako si se samo hrabro držao, uzdržavao da me pozoveš, a znam da si samo na mene mislio.Ali, odlučila sam da budem jaka i da ne dozvolim da surovi kapitalizam okonča našu ljubav.

Bilo je teško slaviti našu prvu godišnjicu, bez tebe. Koliko je samo rođendana prošlo, a plastična čaša sa tvojim imenom, ostajala je prazna, u ćošku. Posle su ljudi u nju gasili pikavce. Kakvo nepoštovanje! Za svaku Novu godinu, ja sam želela samo jedno: Da se tebi završi sastanak! Al, avaj. Da nisam bila tako čvrsto umotana u poricanje, pomislila bih da me namerno ignorišeš. Ju, idite od mene, negativne misli, pu pu, za moju kuću nije. I tako iz godine u godinu..

Pišem ti danas, jer moram da se oslobodim ovog tereta koji nosim cele prve decenije 21 veka.. Moram da ti priznam da ti, za sve ovo vreme, nisam bila baš najvernija. Može se reći da sam imala odnose sa drugim muškarcima. Ti znaš da ja iznad svega cenim našu ljubav, al eto, ostavljao si me dugo samu i poneki muškarac se provukao tu i tamo. Grešna sam, znam.To što sam uradila je neoprostivo. Želim da znaš da sam uvek mislila na tebe. I na tvoj prilično dugačak sastanak.

Kad god sam se osećala usamljenom, tešila me je činjenica da imam tebe. Kada me je neko pitao, odgovarala sam da imam dugu vezu. Ostala sam gluva na savete prijatelja, koji su me ubeđivali da si me ostavio, čak i da si se oženio i dobio decu. To su samo zli jezici, sitne duše, ljubomorni na našu ljubav i posvećenost. Pa, svašta, zašto bi radio tako nešto, nema smisla. Kako su ljudi samo plitki. Ti odeš na sastanak, da se boriš za našu budućnost, a oni brže bolje raspletu priče kako si gad, kako si me šutnuo i sl. Koještarije.

Sada, kada se setim tog prvog meseca naše veze, kada smo se i viđali, obuzme me toplina. Ponekad, kada se baš skoncentrišem, čak se i setim tvoga lika. Eh, to su bila divna vremena. Sećam se ono jednom, kada smo se prošetali kejom i ono jednom kad smo bili na kolačima. Neprocenjive uspomene.

Teško mi je dok ovo pišem, ali bojim se da je našoj ljubavi došao kraj. Ne toliko zbog toga što se poslednju deceniju nismo videli, koliko zbog toga što je meni potrebno malo prostora. Jednostavno, moram da razmislim kuda sve ovo vodi. Poslednjih par godina, moja osećanja su znatno manjeg intenziteta. Ne bih da te zavlačim, da ti dajem lažnu nadu. Bolje je da ti sve otvoreno priznam i da te pustim da ideš. Nadam se da razumeš. Obriši suze i budi jak. Znam da rastanak boli. Ne zovi me, ne traži me više.

I za kraj, za slučaj da je nešto ostalo nedorečeno:
Nije do tebe, do mene je. Ti si divan momak i sigurna sam da tamo negde postoji devojka koja će ti pružiti sve što zaslužuješ. Ja sam trenutno u takvom periodu života, kada ne želim da se vezujem. Uvek ćeš biti poseban za mene. Želim ti sreću. Molim te, pokušaj da me ne mrziš.
Tvoja devojka

10 reagovanja to "Oproštajno pismo"

Pa zašto nisi sačekala još malo?? Mis’im… stvarno te ne razumem. Gde je tu to-le-ran-ci-ja ? Promiskuitetna devojko 😛

Ne staj mi na muku. Morala sam jednom da prekinem.Živa nisam.. 🙂

Hahahahah da nije i ovo licno iskustvo??? A stvarno su ti kapitalisti lose osobe, stali su jednoj ljubavi na put, u samom njenom razvitku 🙂

Ne, to je iskustvo jedne moje drugarice 🙂 Kapitalisti su krivi za sve, da nije njih, moja drugarica bi sada uzivala u visegodisnjoj romansi 🙂

Pa i pretpostavio sam da je tako. Poznanica jedne moje rodjake je imala zaovu kojoj se isto tako nesto u mladosti desilo, samo sto je njen suprug otisao smece da baci, a ona se posle zanosila mislju da je do australije otisao i to sigurno pesaka jer nije ni novcanik uzeo, a bas je tih dana gledao na skolskom programu kako su oni u Australiji nabavili neke pametne deponije koje same preradjuju otpad i prave puslice od njega. Nisam se dugo cuo sa tom poznanicom, mozda se ovaj njen i vratio 🙂
A i ta tvoja drugarica nije bas principijalna, zasto mu nije bila verna, nema smisla, covek se znoji za njihovu buducnost, a ona tako… Dobro ako je to bilo jedan, eventualno dva onda ok, ali sve preko toga je sramno!!! Moras da je prekoris!!! 😀

Sta da kazem u njenu odbranu..eto, bila je slaba, nije izdrzala 🙂

Uh, ne mogu da verujem da je i ovoj vezi dosao kraj. Kada su i ovakve ljubavi pocele da se gase, sta mi ostali da ocekujemo?
Secam se bezbroj razgovora koje smo vodili u vezi njega i nikad nije dala da se ista ruzno kaze o svom mladicu.
Islo je otprilike ovako:

„Pa dobro Jamislimzuto, hoces li se vec jednom manuti njega? Nece ti se taj sa sastanka nikad vratiti.“ – rekoh joj ja, pomalo i povisenim tonom.

„E moj Jatucamzlatno, pusti ti mojega co’eka nek radi, jer kad prestane, ja cu se uzeleti sastanaka, ali sastanaka vise biti nece.“ – odgovori Jamislimzuto seretski.

I sada kad vidim da je ovakva veza, cvrsta kao stena, pukla, u kakvu onda ljubav ja treba da verujem?
Reci mi! RECI, AKO BOGA ZNAS!!!

E, moj Jatucamzlatno, ovo su strasna vremena. Znas i sam koliko sam dugo odolevala iskusenjima, grcevito se drzeci njega. Doslo je vreme da ga pustim da ide, nije fer prema njemu da ga drzim u vezi u kojoj se ne osecam ispunjeno.
A, tebi, moj Jatucamzlatno, vidim jednu divlju godinu u kojoj ces se slabo pantalona navlaciti. Ono sto mogu da ti savetujem je da pokusas emotivno da se vezes, umesto sto skaces sa cveta na cvet.

Pa znate li vi uopšte koliko može da traje poslovni sastanak? Nije to kao kad odeš po cigarete u trafiku, pa te nema par godina, no no! Sastanak je ozbiljna stvar. Odluke, poslovna politika, predlozi, sugestije, planovi za naredni kvartal, predračuni, finansijske konstrukcije, kolegijumi (bez da računamo kafe pauzu i pauzu za ručak)… A da ne pominjem glasanje za neki predlog, pa usvajanje predloga, komisije, zapisnici, …
Da sam na tvom/njenom mestu, sačekala bih još godinu, dve… najmanje!

Pravo da ti kazem, i ja sad nesto razmisljam, da mi se ne obije o glavu ova brzopletost 🙂

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 103 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 43,486 hits
