jamislimzuto

Da li su crtaći perverzni?

Posted on: 30/01/2012


Ah, crtaći. Svi smo ih gledali. To je tada bilo tako. Posade te ispred TV i gledaš crtaće, pa na spavanje. Ne znam za vas, ali ja sam znala sve crtane napamet. Doduše, to i nije bilo tako teško, obzirom na izbor. Al, dobro. Relativno skoro, iz čiste dosade, uzmem ja da gledam neke stare crtaće na Youtube. I, malo po malo, otvorio mi se čitav jedan novi svet, mnogo drugačiji od onog kog sam videla kao mala. Procenite sami, kroz ovih par primera:

1) Maziću ga i paziću ga i zvaću ga Djole?

„Kakav lep mali ružičasti zeka?“ Jel samo mene mali ružičasti zeka podseća na nešto drugo?
Zašto mali ružičasti zeka nije mogao da se zove drugačije, nego baš Đoka? Čemu falusoidno ime? Jel moglo Miloje? Eto, mali zeka Miloje? Ne, morao je Đoka. Dalje, jel morala ružičasta boja? Što to nije mogao da bude mali , slatki zeleni zeka. Zašto da ne? Ružičasti zeka i zeleni zeka su, složićete se, podjednako nerealni.

Ja mislim da to nije slučajno. I zašto džinovski šta ja znam šta, mora da „istuče“ zeku, tako što ga lupa po dupetu, ko bocu kečapa, dok ovom glava ritmički iskače sa druge strane? Hmm…. Jel moglo to nekako pedagoški prihvatljivije? Na primer, da ga prekori zbog lošeg ponašanja i pošalje u svoju sobu da razmisli o tome šta je uradio? Jel moralo odmah po ružičastom dupetu? Meni je to sve sumnjivo.

2) Šalabajzerići na izletu

Sećate se sjajnih Šalabajzerića? Ne? Evo, da vas podsetim

Evo da vam prepričam. Šalabajzerići su jedna uvrnuta medveđa porodica. U ovom crtanom, oni odlaze na godišnji izlet. Tamo se održava posebna trka, namenjena neudatim devojkama i neženjenim momcima. Sve devojke nose sa sobom svoju korpu, prepunu preukusne hrane i slatkiša. Hmm, prva simbolika.. Sve one trče unaokolo, gurajući svoje korpe pred noseve slobodnih momaka. Okeeeej. I onda, svaki momak juri po neku curu i ako je stigne, dobiće sadržaj njene korpe. Ovo je previše lako. Dajte ljudi, ko smišlja ove crtane. I sad, ova jedna što mami našeg Šalabajzerića, trči ispred njega sve vreme, zavodljivo vrišti i maše mu korpom ispred nosa. Kako je on malo sporiji, vidi ona da od toga nema vajde, te izjavljuje sledeće:
„Moraću da ga pustim da me stigne“. Ma hajde. Koja radodajka.

Umesto da se propagira da mlade cure treba da čuvaju svoje korpe do udaje, ovde se korpe daju tek tako, čak i onima koji se i ne trude da ih dobiju. Sramotno. I onda se pitate otkud ovoliki promiskvitet?! Od malena se uči da je socijalno prihvatljivo nuditi korpu momcima. U,pogledaj moju korpuu, šta, sviđa ti se, ajd, malo me pojuri, pa ti dam. Ovde se može povući paralela sa uobičajenim ponašenjem današnje mladeži. Izvedi me na piće, pa ti pokažem korpu.

Kada korpa konačno padne u ruke, tačnije usta, našeg neženje, sugeriše se da je on prava muškarčina, jer može sam da pojede celo pile. Bravo za Šalabajzerića, da je više takvih. Evo, ja prva očima ne mogu da vidim muškarca koji će da mi izmrljavi jedno prosečno pile. Pih. Pa svi znamo da zdravlje na usta ulazi.

No, vratimo se temi. Ima tu još gomilu primera, al ja ću se zadržati na ova dva. Onu kurvetinu Štrumfetu neću ni da pomenem. Gang bang u najavi.

Mišljenja sam da postoji zavera i na globalnom i na lokalnom nivou. Onaj ko sinhronizuje crtaće, vuče sve konce u našem društvu. Od crtaća sve počinje. Nije ni čudo što smo ovako iščašeni. Mislite o tome!

5 reagovanja to "Da li su crtaći perverzni?"

Auuuuu pa ti bi i u Politici od pre 2 dana nasla nesto sexualno ili falusnog oblika :)))).
Jel to neka kriza ili…
Salim se naravno, kada malo bolje razmislim stvarno je tako, samo si trebala jos koj primer, 2 je malo :)))))

Mozda je i do mene,al, evo, ja sam dala argumente, pa vi procenite 🙂

SPORTcKA GALAKSIJA

SMEŠNA STRANA SPORTA – VAŠE PRAVO DA NE ZNATE NIŠTA!

Ko ima vremena nek pogleda moj blog i nek lajkuje page na fb ako mu se svidaj!

Trazim ljude koji bi pisali tekstove, tj. sprdali se na sportCki nacin

http://sportckagalaksija.wordpress.com/
http://www.facebook.com/pages/SportC…72355199470568

Hahahaha…ma nije to do crtaca vec do nasih perverznih umova 😀

eee zeka,zeka :)))

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 104 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 44,385 hits
