jamislimzuto

Kako uterati dug?

Posted on: 26/07/2013


Slobodane,

Obraćam vam se ovim putem,  jer nikako ne uspevam da vas dobijem na broj telefona koji ste mi ostavili. Čini mi se da ste promenili broj a meni zaboravili da javite. No dobro,  verujem da ste u gužvi.

Želela sam da vas podsetim da  još uvek čekam da mi se javite, kako ste obećali i vratite mi novac od depozita. Sigurna sam da ste jako zauzeti i da ste malo zaboravili na mene, jer prosto ne mogu da zamislim da jedan, kako ste se sami opisali, korektan i pošten čovek, a nikako lopov i prevarant,  može da se zakune u svoje unuke za obećanje koje ne namerava da održi. Kako ne bih želela da uzimam dragoceno vreme iz vašeg gustog rasporeda, predlažem da novac pošaljete poštom. Potrebno je samo da odete u najbližu poštu i tražite uslugu POSTNET UPUTNICA. Iznos od 200 EUR u dinarskoj protivvrednosti, prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate, uplatite i službeniku pošte ostavite moj broj mobilnog, koji vam je, sigurna sam, poznat. Smatram da je to najjednostavniji način da izmirite obaveze koje imate prema meni.
Htela sam da vam javim još jednu važnu stvar. Naime, izgleda da ste, verujem slučajno, zaboravili da porez na iznajmljivanje nekretnine prijavite Poreskoj upravi. Mene je to prilično iznenadilo, obzirom da znam da ste vi, ponoviću, nadasve pošten čovek, koji puno pažnje poklanja detaljima i voli da sve bude po pravilima. Ne brinite ništa, ja ću vam pomoći da taj problem rešite. Kako nadležni organi nemaju u svojoj evidenciji period tokom kojeg  ste vi ostvarili prihod na nekretninu, a to propustili da prijavite, ja ću ih u narednim danima sa time upoznati,  te im priložiti naš ugovor o zakupu stana, kako bi mogli tačno da obračunaju vaše obaveze. Na taj način ćete imati potpuno zakonski regulisane odnose kako sa državom, tako i sa vašim budućim stanarima, kojih će, nadam se, biti. Dobri ljudi iz Poreske uprave će vas u budućnosti i sami obaveštavati o vašim prispelim obavezama, čula sam da su u tome vrlo revnosni i predani.
U međuvremenu, ja vam želim sve najbolje, nadam se da će vaši budući stanari biti pošteni i odgovorni ljudi, te da ćete i sa njima uspostaviti podjednako kvalitetan odnos kao i sa mnom. Spremna sam da što širem krugu poznanika iskreno preporučim vaš stan i vas kao zakupodavca, pa sam sigurna da će zahvaljujući vašoj besprekornoj reputaciji, stan vrlo brzo biti u dobrim rukama.

Srdačan pozdrav
Jovana

A šta vi mislite?

Kliknite ovde ako želite da vas opterećujem i putem email-a

Pridružite se 104 drugih pratioca

Kategorije

Statistike bloga

  • 44,385 hits
